اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

لیگ جهانی کوراش| خسرویار مسئول برگزاری مسابقات شد

خسرویار مسئول برگزاری مسابقات لیگ جهانی کوراش شد.

لیگ جهانی کوراش| خسرویار مسئول برگزاری مسابقات شد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو؛ کوروش خسرویار به عنوان مسئول برگزاری لیگ جهانی کوراش که در هند برگزار خواهد گردید، انتخاب شد. این رقابتها مردادماه سال آینده به میزبانی هند در شهر «اورنگ آباد» برگزار می شود.

در جلسه هماهنگی مقرر شد با هدف حمایت از ورزشکاران این رشته و در جهت حرفه‌ای شدن کوراش، سایت فدراسیون جهانی رنکینگ کوراش کاران برتر دنیا را با طراحی و راه اندازی وب سایتی خاص تشیکل داده و پس از ارزیابی ورزشکاران بر اساس عناوین و سوابق، تیم‌هایی که قصد حضور در این رقابتها را دارند با مبالغی از 3000 دلار تا 70000 دلار با کوراش کاران مورد نظر خود قرارداد امضا کنند.

کشورهای اول تا سوم دنیا اجازه دارند تا هر کدام دو تیم برای حضور در این مسابقات به مسابقات اعزام کنند. حداکثر مسابقات با حضور 10 تیم برگزار خواهد شد.

ایران نیز قرار است تیم‌های اول و دوم رقابتهای لیگ برتر باشگاههای کشور را به این مسابقات اعزام کند. لیگ برتر ایران 25 دی ماه آغاز می‌شود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول